loading

Un model pentru a depăși provocările de recrutare ale angajaților


Să găsești un angajat pregătit în domeniu, cu abilități de comunicare și o cultură de a lucra eficient și profesionist este, în România de astăzi, o adevărată provocare pentru firmele mici și mijlocii.

Dincolo de problemele asigurării unui nivel salarial comparabil cu cel oferit de companiile multinaţionale, firmele se lovesc de sistemul educaţional din România care încă nu asigură o tranziţie corespunzătoare de la teorie la practică.

În aceste condiţii şi într-un segment foarte competitiv precum domeniul IT, apar soluţii născute din inovaţie şi dorinţa de a concura la nivel internaţional, chiar şi atunci când pleci de la un nivel de start-up.

 Un model în acest sens este cel dezvoltat de Concept Web, o agenţie de web design şi marketing digital din Craiova, care a creat un program de pregătire sub umbrela Concept Web Academy, construit în baza sistemului de integrare al propriilor angajaţi în departamentele principale ale firmei: web design, markering digital şi vânzări.

“Am plecat de la ideea rezolvării unei probleme interne. Am lucrat mult la un sistem de pregătire al oamenilor, conceput pentru a fi implementat noilor angajaţi. În ultimii 2 ani ne-am concentrat mult pe ideea pregătirii unui viitor angajat de la 0. Cu acest principiu am lansat Concept Web Academy, unde încercam să îi pregătim pe cursanţi pentru a-şi începe activitatea la un loc de muncă, imediat după absolvire. Singura abilitate de care au nevoie este dorinţa de învăţare şi perfecţionare.” a explicat Alin Lazarescu, Product Manager la Concept Web.

Concept Web Academy a lansat cursurile de web design, marketing digital şi vânzări. Cursurile au un număr de maxim 8 participanţi şi sunt concepute pentru dezvoltarea abilităţilor necesare unui job în domeniu, concentrate pe partea practică şi aplicată la locul de muncă.

“Nevoia de a inova şi de a ne diferenţia ca firmă ne-a ajutat să concepem un sistem de lucru unic la noi în ţara, bazat pe o transparenţa totală în dezvoltarea proiectelor, unde am introdus un principiu de lucru în  care clientul poate urmări oricând, în timp real, online, stadiul dezvoltării proiectului său. Am ţinut mult şi la partea de management, unde avem implementate proceduri de lucru pentru fiecare departament, precum şi standardizarea produselor care ne asigură stabilitate şi un control al calităţii ridicat.” a subliniat Octavian Marinescu, Marketing Manager la Concept Web.

Concept Web este o agenţie de web design şi marketing online din România, ce s-a dezvoltat în ultimii 2 ani datorită introducerii conceptului inovator de lucru în sistem real-time, în care clientul urmareaste dezvoltarea proiectelor online, în timp real.

Cu ajutorul programului de training şi a unui sistem de management bazat pe compartimente interconectate, dar independente, agenţia oferă clienţilor săi soluţii complete de: web design, platforme e-commerce, aplicaţii mobile, precum şi servicii de marketing digital pentru Google Ads, Facebook sau Instagram.

SURSA: CAPITAL.RO

GoogleSocial Media

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *