loading

Promovarea social media utilizand #Hashtag-urile

promovarea social media

promovarea social media


 

Ce sunt hashtag-urile si de ce avem nevoie sa le utilizam?

Hashtag-ul este un cuvant sau o expresie de cuvinte cheie precedata de un hash (#). Este folosit intr-o postare pe social media pentru a ii ajuta pe cei care ar putea fi interesati de subiectul dvs. sa il poata gasi atunci cand cauta un cuvant cheie sau un anumit hashtag. Va ajuta sa atrageti atentia asupra postarilor dvs. si sa incurajati interactiunea.

Atunci cand utilizati o expresie ca hashtag, scrieti-o fara spatii, cum ar fi #promovareasocialmedia. Poate include numere, dar nu simboluri sau semne de punctuatie. Hashtag-ul poate fi plasat la inceputul, mijlocul sau sfarsitul postarii sau comentariului dvs. pe social media si permite ca ceea ce ati scris sa fie indexat de reteaua social media. Cu aceasta strategie, persoanele care nu va urmaresc pagina va pot gasi in continuare continutul.

Hashtag-urile sunt o parte cruciala a marketingului online. Aceasta face ca propriul dvs. continut sa poata fi descoperit si va permite sa gasiti continut relevant de la alte persoane si companii. Hashtag-ul va permite sa va conectati si sa luati legatura cu alti utilizatori de social media pe baza unei teme sau a unor interese comune.

Prin includerea pur si simplu a #hashtag-urilor in continutul dvs. , va puteti extinde si mari publicul. Modalitatea de ultilizare a unui hashtag este fundamentala pentru succesul dvs. pe social media.  Aici puteti gasi sase modalitati de utilizare ale hashtag-urilor in promovarea social media.

1. Pastrati-l simplu si relevant:

Este important sa va asigurati, atunci cand alegeti un hashtag, ca oamenii il cauta. Exista o multime de hashtag-uri imprastiate in universul social media. Folosind un hashtag lung si dificil de pronuntat, probabil ca nu va da un rezultat bun.

Hashtag-ul dvs. ar trebui sa fie scurt, precis si usor de scris. Ar trebui sa ofere clientilor dvs. o idee clara despre subiectul conversatiei. Trebuie sa utilizati un hashtag care este relevant pentru continutul si compania dvs., precum si simplu de utilizat.

2. Utilizati hashtag-uri care sunt in trend:

Poate ca ati auzit ca oamenii vorbesc despre ceea ce este „in trend acum”. Uneori, se refera la hashtag-urile care sunt in prezent populare sau sunt cele mai discutate acum. Tendintele se modifica continuu. De multe ori, hashtag-urile sunt centrate pe principalele subiecte de stiri ale lumii. Cand observati o tendinta care se refera la afacerea dvs., folositi-o utilizand hashtag-uri.

Folosind un hashtag in trend, puteti obtine ca mesajul dvs. sa fie  vazut de catre un public mult mai larg.

   3. Utilizati hashtag-ul pe mai multe platforme de marketing:

Hashtag-ul a inceput sa fie utilizat prima data pe platforma Twitter, dar acum toate platformele de social media suporta hashtag-uri, cu exceptia LinkedIn. Hashtag-urile confera marcii dvs. mai multa expunere, astfel incat sa puteti raspandi reclama despre produsul dvs. unui public mai larg. In plus, atunci cand il folositi de mai multe ori pe canale diferite, oamenii isi vor aminti cu usurinta hashtag-ul.

Twitter: Nu utilizati mai mult de 2 hashtag-uri pe postare pentru cea mai buna implicare in aceasta platforma.

Facebook: Incercati sa utilizati 2 hashtag-uri pe Facebook, un hashtag popular si un hashtag personalizat pentru marca dvs.

Instagram: Aceasta platforma permite pana la 30 de hashtag-uri, cu toate acestea nu utilizati mai mult de 11 pe postare.

4. Cautati hashtag-ul inainte:

Atunci cand utilizati hashtag-uri in mod corespunzator, ele ajuta la crearea conversatiei online, la cresterea gradului de cunoastere al marcii dvs. si la cresterea vanzarilor. Inainte de a utiliza un hashtag, intotdeauna trebuie sa cautati pentru a vedea daca alte persoane il folosesc si in ce mod.

 5. Nu utilizati prea multe hashtag-uri:

Asigurati-va ca utilizati maximum doua hashtag-uri pentru fiecare postare. In plus, va fi important sa evitati sa le utilizati in fiecare postare pe care o faceti, deoarece utilizatorii de social media sunt atenti la intreprinderile care incearca prea mult sa se promoveze. Folositi aceste instrumente organizationale atunci cand este necesar sa le utilizati si veti profita de avantajele oferite.

6. Crearea unui brand:

Avantajul unui hashtag este abilitatea de a va conecta marca cu multe subiecte populare si incredibil de vizibile. Acest lucru va atrage noi spectatori la prezenta dvs. in mass-media si va va oferi si posibilitatea de a va implica. Atunci cand utilizati cu atentie hashtag-urile, va ajuta sa va imbunatatiti vizibilitatea si chiar sa imbunatatiti relatiile cu clientii. Cu cat va simtiti mai confortabil cu persoanele care va urmaresc, cu atat este mai probabil ca acestia sa incerce sa interactioneze cu dvs. prin intermediul retelelor sociale. Nu doriti sa le ignorati, dar nu este necesar sa utilizati hashtag-uri in timp ce purtati o conversatie cu clientii dvs.

Adaugarea de cuvinte cheie in hashtag-urile dvs. nu este suficienta pentru a va imbunatati prezenta online. Trebuie sa va asigurati ca hashtag-urile sunt scurte, conversative si unice.

Asadar, hashtag-urile joaca un rol important in strategia de promovare social media.

Social Media

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *