loading

Cum sa iti cresti vanzarile si brandul prin promovarea online pe Instagram Stories?


Alege o campanie de promovare online pe Instagram si bucura-te de succes!

Instagram descrie caracteristica “Stories” ca fiind oportunitatea ce permite utilizatorilor sa impartaseasca toate momentele unei zile, ce vor fi pastrate timp de 24 de ore in profilul utilizatorului.

Nu este nici un secret ca povestirile (Stories) sunt o mare afacere pe Instagram si joaca un rol important in promovarea online.

Instagram a declarat recent lumii ca peste 400 de milioane de utilizatori folosesc Stories in fiecare zi.

Promovarea online prin Instagram Stories – De ce sunt atât de populare?

Adevarul este ca Instagram Stories sunt foarte distractive. Acestea ofera utilizatorilor si brandurilor posibilitatea de interactiona cu audienta lor intr-o maniera unica ce dispare dupa 24 de ore.

Povestile din Instagram sunt cu adevarat deosebite. Se pot folosi diverse functionalitati si caracteristici cum ar fi hashtag-ul, posibilitatea de a adresa intrebari, de a crea sondaje de opinie sau chiar de a seta o numaratoare inversa pentru diverse promotii, folosite adesea in campaniile de promovare online.

Din punct de vedere istoric, povestile au fost vazute ca si continut secundar pe Instagram. Tendinta s-a schimbat rapid, iar acum utilizatorii fac click pe Stories, imediat dupa aterizarea pe aplicatie. Anterior, comportamentul utilizatorului pe Instagram era similar cu cel pe Facebook, si anume derularea printre noutatile publicate (newsfeed).

Aceasta schimbare de comportament si cresterea povestilor pe Instagram faciliteaza intreprinderile ce aleg sa deruleze o campanie de promovare online pe Instagram.

EXEMPLE DE COMPANII CE FOLOSESC CAMPANII DE PROMOVARE PE INSTAGRAM

In continuare prezentam cateva exemple de companii din diverse industrii ce folosesc caracteristica “Stories” :

Samsung

Formatul secvential al caracteristicii Stories se imbina perfect cu continutul de tip pas cu pas. Astfel, compania Samsung, ruleaza in fiecare saptamana campania “Miercuri #WithGalaxy” pentru a promova perfectiunea pozelor realizate de pe un dispozitiv Samsung Galaxy.

Starbucks

Compania americana Starbucks foloseste functionalitatea “Swipe up” din Instagram Stories pentru a permite clientilor sa isi comande in prealabil cafeaua pe site-ul Starbucks inainte de a o ridica din magazin.

In anul 2018, Instagram a inregistrat o crestere imensa, fiind anul in care a detronat Snapchat ca fiind cea mai utilizata platforma social media printre adolescenti.

Astfel, volumul companiilor ce folosesc Instagram Stories a crescut in 2018 cu 400%.

Instagram-ul poate avea o audienta mai mica decat Facebook-ul dar utilizatorii sai sunt mult mai implicati.

O estimare a cheltuielilor pentru anunturi pe Instagram ajunge la 10 miliarde de dolari pana in anul 2020.

Desi postarile clasice din Instagram inca atrag mai multe impresii decat cele de la Instagram Stories, tendinta este clara. Povestile (stories) sunt noile stele ale social media.

Pentru a afla mai multe informatii despre campaniile de promovare pe Instagram si costurile aferente faceti click aici.

Sursa: https://verve.ie/the-rise-and-rise-of-instagram-stories/

Social Media

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *