loading

Chatbot – Viitorul Marketingului Online

chatbot

chatbot


Vrei sa descoperi o noua strategie de marketing online pentru promovarea afacerii tale, prin care sa atragi clientii, intr-un mod placut si diferit fata de competitor?

O noua stategie de marketing online extrem de eficienta si creativa, o reprezinta “Chatbot-ul”

Ce este un Chatbot si cum te poate ajuta in dezvoltarea afacerii tale?

In esenta, un chatbot este un program care foloseste Inteligenta Artificiala pentru a interactiona cu utilizatorii, folosind un limbaj natural, prin voce sau text, fiind o noua strategie de marketing online.

Gandeste-te la o conversatie cu un chatbot, ca atunci cand discuti cu un prieten sau familia, sau, de ce nu, ca atunci cand te duci intr-un magazin si ii ceri mai multe detalii vanzatorului despre un anumit produs.

Chatbot-ul transforma tendinta de marketing online a afacerilor, dincolo de publicitatea online traditionala, prin implicarea in conversatii active cu utilizatorii.

Un Chatbot este capabil sa raspunda instant unei solicitari, la orice ora din zi sau noapte.

Multe companii si-au creat propriul Chatbot pentru a tine legatura cu clientii si pentru a raspunde cat mai rapid intrebarilor adresate de catre acestia.

Chatbot-ul poate indeplini sarcini precum:

  • sfaturi legate de un anumit produs
  • recomandarea unui anumit tip de mancare
  • procesarea unei comenzi
  • etc

marketing online

 

Iata cele 4 moduri critice pe care chatbot-ul le transforma in marketing, si modul in care o afacere isi poate valorifica tendinta actuala de conversatie.

1. Angajamentul dincolo de click-uri – in publicitatea traditionala online, noi numim un click pe un anunt sau pe redarea unui video, “angajament”. Pe de alta parte, angajamentul cu un chatbot este reprezentat de o conversatie interactiva si placuta cu utilizatorul.

De exemplu, DYSNEY si-a creat propriul BOT pe Facebook Messenger – Ofiterul Juddy Hopps, pentru a-si tachina audienta inainte de lansarea filmului. In loc sa urmareasca in mod pasiv trailerul filmului, DYSNEY si-a invitat utilizatorii sa i se alature Ofiterului Judy intr-o joc interactive pentru a experimenta povestea filmului. Experienta a fost atat de placuta, incat utilizatorii au petrecut mai mult de 10 minute vorbind cu Bot-ul Juddy Hopps, iar multi dintre acestia au repornit conversatia pentru a reda un scenario diferit.

Conversatia si construirea de rapoarte sunt mult mai eficiente decat o vizualizare simpla a unui anunt sau video. Interactiunea lasa utilizatorilor o experienta distractiva, o mai buna intelegere a brand-ului si un sentiment emotional pozitiv.

2. Perspective direct de la utilizatori – Utilizatorii pot conversa direct cu chatbot-ul, la fel cum ar discuta cu familia sau prietenii. Formandu-se un cadru foarte personal si conversational, chatbot-ul poate pune intrebari prea intruzive pentru a putea fi folosite in anunturile de promovare online traditionala.
Intrebari precum:

  • Unde locuiesti?
  • Care este mancarea ta preferata?
  • Unde vrei sa calatoresti?
  • Esti Singur?

Intrebari care ar putea fi ciudate sau enervante provenind de la un brand, pot fi acceptate din punct de vedere social in promoarea online prin interactiunea cu un chatbot.

3. Oportunitati maxime pentru personalizare –  anunturile au devenit mult mai bine targetate in timp. Companiile cauta in mod constant noi moduri de a apela personal la utilizatori, fie prin intermediul promovarii online, anunturilor grafice sau direct prin email.
Cu ajutorul unui chatbot, brandurile pot personaliza o conversatie cu utilizatorul. Stiti exact cui va adresati, iar cu intrebarile potrivite, puteti recomanda clientilor dumneavoastra, – sau potentialilor clienti – o solutie incredibil de adaptata pentru nevoile lor.

4. Ofera personalitate branduui tau – identitatea brand-ului este “impinsa”, de obicei, utilizatorilor intr-o singura directive – promovare prin anunturi banner, videoclipuri, panouri publicitare, etc. Chatbot-ul unui brand, pe de alta parte, devine o “entitate vie” care poate insufla personalitate in conversatiile cu utilizatorii.

Sursa: www.chatbotslife.com

Social Media

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *